Kurv

0

Kurven er tom

Gå til shop

FAQ - Ofte stillede spørgsmål

Hos Box365 er vi her for dig. Skulle du have spørgsmål om vores medlemskaber, hold eller noget helt tredje, så står vi klar til at hjælpe dig. Nedenfor har vi dog svaret på nogle af de mest gængse spørgsmål vi bliver stillet – måske du kan finde dit svar dér

Hvordan ændrer jeg medlemskab?
Det gør du ved at sende os en mail med den ønskede ændring, og så retter vi det i vores system. Ændringer af medlemskab kan ske fra den 1. i den kommende måned.
Hvordan opsiger jeg mit abonnement?
Det gør du ved at sende os en mail med ønske om opsigelse samt årsagen hertil, hvis du ønsker at oplyse den. Husk at opsigelsesperioden er løbende måned + 1 måned.
Kan jeg sætte mit medlemskab i bero?
Det gør du ved at sende os en mail med den ønskede beroperiode. Perioden skal være på minimum én måned.